Omega-3-vetzuren verminderen kans op kanker niet PDF Print E-mail
De claim dat toevoeging van omega-3-vetzuren aan het dieet kanker voorkomt, klopt niet. Dat concluderen onderzoekers van het Southern California Evidence-Based Practice Center uit een omvangrijke review van epidemiologisch cohortonderzoek naar de relatie tussen omega-3-vetzuren en de incidentie van kanker.
Bron: www.mednet.nl